SERIE OG INTERVALL PÅ PLANEN

Jeg har alltid ønsket meg å bli en sånn person som springer mila uten problemer, snakker om runners high og har løpedates med venniner. Men, det ønsket ble aldri helt oppfylt kan man trygt si. 😂 Jeg syns løping er så slitsomt og vil mye heller trene crossfit. Heldigvis finnes det løsninger som gjør at tiden på mølla går litt fortere, og det er en ipad. Jeg elsker nemlig å se på serier eller dokumentarer mens jeg trener. Møllelivet har oppgradert seg hundre hakk her hjemme!

FAVORITTINTERVALLEN

10 min powerwalk i motbakke.
10 min 30 sekund spurt / 30 sekund hvile.
10 min powerwalk i motbakke.
10 min 30 sekund spurt / 30 sekund hvile.

Denne må dere prøve, jenter! Effektiv mølleøkt som virkelig er en svettefest, jeg gjør denne 2-3 ganger i uka og eeelsker den. Og favorittintervallen står på dagens meny. Før frokost. Når jeg trener såpass tidlig liker jeg å spise etterpå, så føler jeg meg litt lettere mens jeg tramper i vei. Vi sees igjen senere!

7 kommentarer

  1. Hvor legger du farten på denne økta, øker du underveis?☺️

    1. kristinaandersen

      Har samme fart hele tiden, men økter på de to siste dragene. De 30 sekunders løper jeg 90% av det jeg klarer vil jeg tro 🙂

  2. Jeg prøver å bli en bedre løper! Dette tas imot med stor takk!🙏🏻😍

    1. kristinaandersen

      Så gøy det falt i smak Guro 😀

  3. Har du sett A Million Little Things på sumo? Anbefales!! 😀

    1. kristinaandersen

      NEI! Men den skal jeg sjekke ut 😀

      1. Ja gjør det! 😀

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *