MÅL FOR UKA

Hei til den nye uka! Her har jeg nettopp kommet meg hjem etter en svett start på dagen, i dag var det jogg på mølla som stod på planen – tingen jeg hater over alt. Haha! Det er så forbanna tungt å jogge, men jeg har planer om å bli i en såpass grei form at jeg en gang skal synes det er gøy. Så da er det bare å jobbe på 😉 Jeg har fire mål for den kommende uken, og har laget meg en liten plan for dagene. Tenkte å dele med dere, jeg

20 000 skritt: denne uken MÅ jeg få beveget meg mer enn hva jeg har gjort tidligere. Pga sykdom hos Milo, tannverk hos meg og gudene vet hva som har gått i mot meg – har trening og alt det fører med seg mildt sagt gått straka veien i dass. Nå er jeg drita lei av å ikke trives med meg selv, så hver dag denne uken skal jeg ikke gå til sengs før jeg har passert 20 000 skritt. I hvert fall frem til torsdag, da reiser jeg til Oslo – men jeg regner med Ida er klar for å traske litt rundt på Bygdøy når jeg kommer 😉

Spise sunt: nå er det nok godteri og takeaway på denne frøkna, forrige uke hadde jeg toro tomatsuppe til middag tre dager og fikk seriøst ikke i meg en eneste grønnsak. Så mandag – fredag skal jeg spise sunt fremover, så får jeg heller gjøre hva enn jeg har lyst til i helgene. Jeg lurer seriøst litt på hva som er problemet mitt om dagen? Jeg kommer meg ikke i gang igjen etter sommeren, og vurderer faktisk å få hjelp av en treningscoach hvis ikke hodet mitt klarer å ta fornuftige valg snart.

Prioritere: jobb skal komme først, så venner og familie. Denne uken blir hektisk på alle måter, så da skal alarmen stå på 06.30 og jeg skal hoppe opp av senga for å starte arbeisdagen. 08.30 må jeg være på trening, før jeg må dra hjem igjen og jobbe frem til ettermiddagen. Bare å holde tunga rett i munnen, si!

Ferdigstille prosjekt: et av hovedmålene mine denne uken er å bli ferdig med prosjektet til meg og Ida. Ting har tatt så innmari mye lengre tid enn jeg hadde håpet, noe som irriterer meg grønn. Men denne uken har vi fire dager på oss til å bli ferdig, slik at vi endelig forhåpentligvis kan dele nyheten med dere. Jeg gleder meg så til dette at jeg klarer ikke vente mer!

Q: hva er målene dine for uken?

18 kommentarer

  1. Camilla

    Målet mitt er å gjennomføre Toughest som er i Holmenkollen på lørdag. Aldri vært med før, så er veldig spent! Men du – hvorfor jogge på ei mølle? Det er nydelig ute!!

    1. kristinaandersen

      Æææ så spennende! Lykke til Camilla, sikker på at du nailer det 😀 Liker å løpe intervaller på mølle, derfor ble det sånn i dag 😀 Klem !

      1. Camilla

        Takk du 🙂 Det skjønner jeg – og intervaller er jo det beste!

  2. Frøken

    Rett ut av senga og 20minutter powerwalk(kremt..hvertfall spasere) før frokost. Behandling. Bokprosjekt. Mosjon/treningsstudio. Middag. Bokprosjekt. Gjøre null og niks, kvelds og natta.
    Og i den rekkefølgen. Hver dag frem til jeg er frisk (hvis jeg noen gang blir det). Cheer up og sprek plan for oss begge to:)

    1. kristinaandersen

      WOW, så flink du er 😀 Lykke til med en ny uke søta <3

  3. Jeanette

    målet mitt denne uken er å komme i gang med trening igjen,har ikke trent så mye som et sekund i sommer! Men det har derimot blitt lange turer hver dag. Så har jeg en plan om å få fikset loftstuen min skikkelig en gang for alle,haha. Lettere sagt enn gjort det der,er så vanskelig med innredning når det er skråtak!

    Men det begynner å komme seg nå,så der skal jeg kose meg med masse serier utover høsten under et godt og varmt pledd.

    1. kristinaandersen

      Høres ut som en fiin uke, Jeanette 😀 Så heldig du er som har loftstue, det må være såå koselig å ha filmkvelder osv der kan jeg tenke meg <3 Ønsker deg en skikkelig fin uke 😀

  4. Så fin plan 🙂 her er planen 10 000 skritt til dagen, men håper på 15 000. Litt «tvangstanker» på skritt for tiden, haha! Men har kontorjobb da og lang pendlevei, så all gåing blir jort på ettermiddagen 🙂
    Ellers er planene jobb, familie, trening, og sosialt med venner. Trø til på alle områder jeg har dårlig samvittighet med andre ord :p

    1. kristinaandersen

      Haha! Kjenner meg såå igjen.. Man blir gal når man først er i gang med å telle skritt, skikkelig avhengighetsskapende :p Kos deg masse denne uken søte <3

  5. Målet mitt for uka er å kome SKIKKELIG igang med eit nytt online-kurs eg har begynt på! Og målet for høsten er å ferdigstille eit eiget kurs som eg skal tilby gjennom Fjords and Beaches Creative! 🙂 Spennende tider!
    Gleder meg til å høyre om prosjektet!

    1. kristinaandersen

      Så spennende Lisa! Lykke til med planene, du er flink 😀

  6. Hei! Kan det være at du tar deg litt vann over hodet, og at du mister lysten til godt kosthold og trening fordi du knuser på så innmari med en gang? Det er jo bare 2 uker siden du fortalte om en intens treningsuke, og mål om 15 000 skritt om dagen. Nå gikk (no pun intended) ikke det, så da setter du deg nytt mål om 20 000 skritt. Jeg tror du bevarer lysten lenger om du setter deg ned og lager en litt mer langsiktig plan, da er sjansen større for å holde ut over tid og bevare treningsgleden 🙂

    Det funker hvertfall for meg, og i uker jeg får ei økt mindre enn planlagt, eller den dårlige samvittigheten lurer fordi jeg tok en overkroppsøkt i stedet for intervaller, så spør jeg meg selv: hva skal du rekke? Skal du perse på mila om 3 uker? Nei- jeg skal ha god helse resten av livet. Da er det summen av året som teller- ikke hver uke for seg:)

  7. Hvor mange skritt ble det på deg i dag?:) klarte du 20000?

    1. kristinaandersen

      YES! I did it 😀 Ble kveldstur med Hilde, så da tikket de siste skrittene inn <3 Ble tomatsuppe til middag igjen derimot :O

  8. Hei! Dette har ikke noe med innlegget her å gjøre, men velger å spørre her fordet. Du har jo så fine og hvite tenner, og jeg veit at du har blogga om tannbleking før uten å huske helt hva 😉 Har du noe tips til tannbleking som du kan anbefale? Og har du evnt prøvd den som heter Noa coco (som skal være 100% naturlig) som «alle» prater om? 🙂

  9. De fire strikka-genserene du la ut på snap, hvor har du kjøpt de? 🙂

    1. kristinaandersen

      hm ;*

  10. Fine mål, lykke til med de! 🙂
    Har ingen spesielle mål denne uken, bare slappe av og vente på at den lille i magen skal komme ut. 😛

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *