UKENS TRENINGSPLAN

God mandagskveld, dere Hvordan har dagen deres vært? Jeg håper dere alle har hatt en super start på uken! Her har det gått i trening og jobb, samt litt forberedelser til i morgen – da har jeg jo bursdag! Yay! Nå skal jeg straks avgårde på besøk til Hilde. Men før det, tenkte jeg å dele ukens treningsplan med dere 🙂

WEEK 38

Her er altså ukens lille plan! Jeg følger aldri en slik plan 100% slavisk, hvis jeg plutselig finner tiden til en økt i morgen – skipper jeg heller en i helgen. Men at alt dette skal være gjennomført før uken er omme? Oh yes!

Ellers savner jeg skikkelig å være med i en sport, jeg har jo flere år med håndball bak meg – og skulle så veldig gjerne begynt å trene igjen med et lag. Det er jo så gøy med lagsport! Men tiden strekker ikke til akkurat nå, så derfor får jeg nøye meg med en kombinasjon av kondisjon, styrketrening og crossfit. Det er lettere for meg å trene for meg selv, slik at jeg ikke flere dager i uka har tidspunkt jeg må forholde meg til. Det er litt vanskelig med tanke på jobben min, som ikke akkurat er ferdig når klokken bikker fem. Jeg har uansett tre gym jeg kan boltre meg på når enn det måtte passe meg, så jeg er storfornøyd! Det føles godt å være tilbake til gamle og gode rutiner altså, det er ingen tvil om at trening gjør meg GLAD 🙂

18 kommentarer på “UKENS TRENINGSPLAN

  1. anja skriver:

    Så stas. Jeg har løpt opp en topp, Kolsåstoppen her i Bærum og avsluttet med litt burpees hjemme. Nå er det brødskive og te, og jaktenpåkjærligheten på TVen. Fortsatt merkelig å se på!! Ha en herlig mandag. Klem fra meg til deg, hilsen Anja

  2. kristin skriver:

    Hei Kristina! Hvordan går det med det korte håret ditt, begynner du å bli vant? 🙂 Synes du var skikkelig fin med kort hår! Og forresten, hadde vært så gøy om du kunne skrevet mer om øktene dine, hvor mange kg du løfter, hastighet på mølla osv, og om du jobber mot noen spesifikke mål. Jeg elsker når du skriver om trening, og synes du er skikkelig inspirerende! 🙂 Og du, har du sett The Fall? Miniserie på viaplay med sånn 6 episoder, superspennende! Minner om the killing! Klem <3

  3. Kristina Andersen skriver:

    kristin: Jeg begynner med å bli vant til det, men syns selv jeg er mye finere med langt hår dessverre. Føler jeg ser så ung ut med det korte håret :p Haha.. Men får gi det enda litt tid! Jeg skal bli flinkere til å blogge om trening fremover, Kristin 🙂 Og oi, takk for serietips – denne skal jeg sjekke ut med en gang jeg får tid 😀 Klem!

  4. Kristina Andersen skriver:

    sunniva: Selvfølgelig kan jeg det! 🙂 Det går mye i nedtrekk, pushups, chins, dips, sittende kabelroing og bicepscurls 🙂

  5. LH skriver:

    Får du noe særlig ut av å trene ben etter du har løpt intervaller? Jeg vet med meg selv at jeg må legge det til to forskjellige dager, gjerne med en hviledag mellom hvor jeg f.eks trener overkropp, i hvert fall hvis jeg skal få maks ut av en tung benøkt 🙂

  6. Kristina Andersen skriver:

    LH: Jeg har aldri hatt noen problemer med det 🙂 Men vet det er mye delte meninger om å trene kondisjon og styrke rett etter hverandre, så man må vel bare finne ut det man liker best selv tror jeg <3

  7. :) skriver:

    Gratulerer så mye med dagen til verdens beste blogger 🙂
    Håper du får en fantastisk fin dag med masse gode kaker og presanger 🙂
    Og vill bare si takk for svar på kommentar i går , veldig koslig at du svarer oss personlig. Setter pris på litt kommunikasjon med deg:-)
    Bursdagsklemmer

  8. Lizbeth Osnes skriver:

    Du er så flink! 😀 Har du prøvd andre saltimer enn crossfit (om det kan regnes som en?) =) Hadde vært gøy å lese et innlegg om dine meninger rundt ulike saltimer der ute. Hilsen hun som aldri får seg ned på senteret med mindre noen praktisk talt står der og venter 😉

  9. tiril skriver:

    Hvor har du kjøpt den treningsgenseren? Ser den er fra Nike, men finner ikke den i akkurat den blåfargen du har.. Syns den var superfin!

  10. Hanne skriver:

    Ble litt nysgjerrig på at du har spilt håndball! Det visste jeg ikke 🙂 hvilken posisjon spilte du? Og divisjon? Var du flink?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *