UKENS TRENINGSPLAN

Når jeg får startet den nye uken med en bra treningsøkt, da vet jeg at det blir en fin uke! For meg er det alltid viktig å pangstarte mandagen, få til en treningsøkt og få unnagjort alt som står på to-do listen min. Hvorfor? Fordi jeg liker å legge grunnlag for hvordan den nye uken skal bli. Starter jeg mandagen med med å slacke ned, ikke prioritere og sløve på sofaen – da blir alltid resten av uken min i samme stil. Jeg er rett og slett en av de tullingene som ikke klarer å ta meg sammen hvis uken starter sløvt, så denne dagen har alltid vært hellig for meg – jeg legger alltid inn høygiret på mandager 🙂

THIS WEEKS WORKOUT PLAN

Mandag:

20 minutter på mølla. Styrke på bein, mage og rumpe.

Tirsdag:

30 minutter intervall på mølle. Styrke på overkropp.

Torsdag:

60 minutter powerwalk utendørs. Styrke på bein, rumpe og mage.

Fredag:

60 minutters powerwalk i skogen. Styrke på overkropp.

Lørdag:

Langkjøring med jogg i skogen. Styrke på magen og undekropp med kroppsvekt.

LETS GET IT!

Dagens trening er allerede unnagjort, og det føles digg! I dag ble det hiptrust, knebøy, strake markløft, utfall, kickback og litt øvelser med strikk. Har dere testet å trene med strikk, forresten? Det er så sykt bra, og gir så mye pump i rumpa! Skal se om jeg ikke kan få til et innlegg til dere om nettopp det innen kort tid 🙂 På lørdag fikk jeg fylt opp treningsgarderoben min med en haug av nye topper, gensere og sko – så nå er virkelig motivasjonen på topp. Jeg er klar for en sprek og spenstig uke!

18 kommentarer

  1. Pernille

    Så flink du er 🙂 Ønsker deg en fin kveld!

  2. Kristina Andersen

    Pernille: Samme til deg Pernille! Ha en kjempe kveld 😀

  3. Så fantastisk flott du er, Kristina! <3 Og masse masse lykke til med overtakelse av leilighet denne uken – den er virkelig flott, og jeg tipper du får det dødsfint interiørmessig. Gleder meg til å lese om interiør fremover! God klem

  4. Hei, hvor er den sorte Adidas treningsgenseren fra?

  5. Du er så flink og gir meg massevis med motivasjon! Tusen takk! Ha en super uke. God klem

  6. Hvor har du kjøpt den svarte adidas genseren? Kjempe fin på deg 🙂

  7. Motivasjon! Virker som om du har en del peiling, så må spørre deg om du har noen tips til rumpetrening du synes fungerer? Prøver å trene opp den firkantete rumpa mi, men blir aldri støl feks, så føler ikke det hjelper 🙁 ser heller ingen forandring, så lurer på om rumpa mi er så utrent at den må aktiveres på ett sett.. Mitt største kompleks 🙁

  8. Hei!

    Akkurat dette innlegget jeg trengte og lese for å få meg en treningsøkt! 💪🏼

    Takk takk 😀😀👏🏻

  9. Kristina Andersen

    Nina: Jeg har virkeeliiig fått øynene opp for rumpetrening med strikk de siste ukene. Syns det pumper opp rumpa noe så sykt! Skal få til et innlegg jeg, Nina 😀

  10. Kristina Andersen

    Ingrid: Så herlig Ingrid! God økt til deg, sportyspice 😀

  11. Kristina Andersen

    Vilde: TUSEN TAKK, Vilde!! Gjør meg glad å høre 😀 <3

  12. Kristina Andersen

    Tina: Jeg kjøpte den av Maren på klessalget oss, så jeg er usikker :/

  13. Kristina Andersen

    Anonym: Tusen takk kjære deg! Gleder meg SÅ til å vise dere nå, klør i hele meg altså.. Haha! God klem rett tilbake <3

  14. åå, så kjekt! Tusen takk! Gleder meg til å lese 😀 herlig du er!

  15. Elisabeth

    Du ser så utrolig bra ut for tiden, Kristina! ikke at du ikke har gjort det tidligere, du ser bare så utrolig sunn og strålende og lykkelig ut!

  16. Lisbeth

    Hvor mye pleier du ca å trene med i knebøy, markløft og hipthrust? 🙂

  17. Lene-Marie Røstad Sunde

    Du ser kjempebra ut for tiden! Ser at du har det bra 😀 Gleder meg til å få se mer av leiligheten når du begynner å flytte imorgen!! 😀

    Ha en fin kveld 🙂

  18. Kristina Andersen

    Lisbeth: 60 kg i knebøy og 60 kg i hiptrust. Markløft varier veldig, har problemer med ryggen så prøver å ligge lavt på vektene. Før dro jeg 100 kilo, nå er jeg nede på 40 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *