Når rumpa har blitt flat

Det var en gang jeg hadde en rumpe som var både rund og fin, jeg kan nesten ikke forstå at den faktisk var min! Spretten og sterk som bly, med den rumpen følte jeg nesten at jeg kunne fly. 100 kilo i knebøy løftet den, når jeg hadde den rumpen var det liksom ikke så viktig at jeg ikke fylte ut BH’en. Men en dag forsvant den, gitt! Og for det har jeg skikkelig fortvilet blitt. Så nå må den bygges opp igjen, bli stor og sterk – ja , et skikkelig arbeidsverk! Derfor skal jeg nå slutte å rime (lol…), og heller sette av en liten time, til å lære deg en ny øvelse jeg ble tipset om – så slipper rumpen din også å bli helt tom.

THE ULTIMATE FINISHER

Ingen tvil om hva jeg skal satse på den dagen jeg bli lei av å blogge, rapping ass – Eminem kan jo bare gå å legge seg… Haha! Neida, på tide å være seriøs, jeg har noe ganske kult jeg vil vise dere. Denne øvelsen fant jeg på en venn sin blogg, og i desperasjon over å få tilbake en heftig rumpe, måtte jeg selvfølgelig teste den ut med en gang. Jeg gjorde den på slutten av styrkeøkten min for å brenne ut det siste kruttet, og steike – denne tar godt på stumpen! Alt du trenger er et ganske kraftig strikk, som du stiller deg oppå med bred beinstilling, og henda i midten av strikken.  På en måte en bred sumomarkløft, bare at du her bytter ut vektene med strikk. Gå rolig ned mens du strammer rumpa, og når du er i bunnposisjon eksploderer du opp, og sviiiiser rumpa på toppen! Gjenta i tre sett, med 20 reps hver gang. Den ultimate finisher øvelsen 🙂

20 kommentarer på “Når rumpa har blitt flat

  1. Lene E skriver:

    Rumpa mi har alltid vært flat som ei pannekake… 😣 Sambo sa plutselig her om dagen at rumpa mi hadde blitt større og fastere, og det etter bare fire økter! Gjett hvem som hoppa i taket og måtte forsikre seg om at han ikke tulla. Haha xD Programmet jeg fant er annerledes, men tydeligvis så funker det! 😄

  2. Anita skriver:

    Hei!
    Skal til kristiansand i mårra og sove på Ernst. Har lyst til å fikse øyebryna mine, forme og farge, men hvor er det best å gjøre dette? I morgen er jo alt stengt, så får ikke bestilt time. Vet du om et sted som muligens kan ha drop in time på lørdag? 🙂

  3. Kristina Andersen skriver:

    Anita: Hmmm! Sjekk ut Miabell Hudpleie, kanskje de har noe ledig – det er dit jeg pleier å gå 🙂 Superflinke folk!! God tur til K-town, ser ut som det blir sooool 😀

  4. Lill Falch skriver:

    Driver også å trener opp igjen rumpa mi nå. Hadde en spretten før, men sluttet å trene så den ble liten og slapp 🙁 Men nå begynner den å bli bra igjen, skal garantert prøve denne øvelsen! 🙂

  5. Anonym skriver:

    Står du på strikken med bare et ben eller ser jeg feil? 🙂 Bytter du eventuelt på, altså at du tar like mange reps på hvert ben?

  6. c skriver:

    Skal teste ut den øvelsen! God påske til deg:) Bare jobbe-påske på meg i år. Får tenke på at det blir en fin lønning av alt helligdagstillegget;) God påske!

  7. Kristina Andersen skriver:

    Anita: Håper jeg også! Propper i meg vitaminer, så satser på at det gjør at jeg slipper unna en goood stund.. Hehe! God påske Anita <3

  8. Kristina Andersen skriver:

    c: Flinke deg som jobber i påsken! Da er det bare å glede seg til lønning vil jeg tro, hihi! Ha en god påske uansett, kjære deg <3

  9. jesus4areason skriver:

    Åå elsker når bloggere viser øvelser, jeg blir så utrolig motivert, så tusen takk 🙂 skal utentvil bruke de i mitt treningsprogram. Ha en fin langfredag <3

  10. Anonym skriver:

    Vet ikke om det er tilfeldig eller redigert, men ser ut som du bruker den samme svarte tightsen veldig ofte? Isåfall, hvilken tights er det? Leter etter nye tights til våren, og ønsker noen skikkelig bra 🙂

  11. Anonym skriver:

    Hei! Jeg pleier å trene rumpen ved at jeg står(eller ligger på magen) og strammer rumpen(presser sammen) så mye jeg klarer helt til det blir ømt på en måte. lengden varierer etter hvor hardt jeg strammer. Tror du dette har effekt? og isåfall hvor stor effekt?
    Håper på svar 🙂 God påske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *