BOX Workout

I tvil om hva du skal trene i dag? Ikke fortvil, jeg har satt sammen en killer økt til deg! Alt du trenger er en powerbox, samt en kettlebell eller vektskive. Da er du good to go! Jeg gjorde denne økten her om dagen, og den er veldig effektiv. Den går i kjent stil i høyt tempo, jeg har en greie med at jeg liker treningen litt brutalt. Tungt, effektiv og tidssparende? JaTakk! Jeg ser ingen grunn til å bruke lengre tid enn nødvendig på trening, det viktigste er tross alt at jobben blir gjort 😉

WOD

50 boxjump  50 pushups på box 50 dips på box  50 strake markløft  50 situps med bein på box

Slik er altså økta, og jeg syns så absolutt du skal prøve den! Husk å varm godt opp før du begynner, gjerne med ti minutters powerwalk i stigning på mølla eller litt hopp, sprett og tøying i godt tempo. Hva enn som gjør at du blir varm i kroppen før du starter opp! Ønsker deg en super start på tirsdagen, lets make this a good one 🙂

14 kommentarer på “BOX Workout

  1. Andrea skriver:

    Dette tror jeg jammen meg at blir fredagsøkta, da jeg har planlagt intensiv styrketrening men ikkje nøyaktig hva jeg skal gjøre 😀 men 50 dips?! Off… Haha.

  2. Ida Rygnestad skriver:

    God morgen, Kristina! Takk for en rask og ikke minst effektiv økt! WOD er awesome egentlig! Hardt og brutalt, men fort ferdig. Man er jo helt gåen når man er ferdig med en slik økt. Håper du får en fin tirsdag 🙂 Klem<3

  3. Kristina Andersen skriver:

    Ida Rygnestad: Helt sant, WOD er altid en favoritt her hos meg 😀 Ha en super tirsdag Ida! Har du noe spennende på planen? Stor klem!

  4. Kristina Andersen skriver:

    Andrea: Jaaa, kjør på Andrea! Bare å ta 10 om ganga, liten pause, 10 nye – så kommer du deg igjennom det 🙂

  5. Sukhi skriver:

    Så herlig med en rask treningsøkt, det er vel fåtallet som liker å tilbringe mange timer på treningssenteret hver dag… Du er veldig flink! Sikkert en deilig følelse etterpå! 🙂

  6. Ida Rygnestad skriver:

    Jeg var en tur på trening, så jobb 🙂 Nå sitter jeg i sofaen og nyter litt alenetid. Er godt det i ny og ne også 🙂

  7. Kaja skriver:

    Hvor lang tid bruker du på en økt som dette? Lyst å begynne å prøve noe annet enn kun saltimer, så veldig bra med litt inspirasjon 🙂

  8. Tove skriver:

    Hei Kristina 🙂
    Elsker å trene, spesielt styrketrening. Så disse gode tipsene dine ( flott at du også har lagt med bilder ) kommer godt med og skal prøves :).
    Er du flink med løpeturer? I såfall…. har du et godt tips til hvordan komme i gang med det? Der trenger jeg et lite puff og en porsjon motivasjon for å starte med løpeturer.
    Mvh Tove

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *