Ukens treningsplan

Hei mandag! Denne uken er jeg sykt klar for, og kan ikke vente med å sette i gang. Den siste tiden har jeg vært så innmari trøtt og lite motivert, uten at jeg helt aner hvorfor. Men i dag våknet jeg endelig opp før alarmen ringte, og følte meg faktisk ikke tungt i hodet. Noe så deilig! Helt siden året startet har jeg slitt med å dra meg opp av senga, og vi vet jo alle at det er veldig ulikt meg. Jeg er jo vanligvis morgenfugl nr.1! Men denne mandagen startet endelig lett, og jeg håper resten av uken holder seg slik. Jeg skal snart avgårde på trening, og tenkte at jeg kunne dele ukens treningsplan med dere 🙂

THIS WEEK’S WORKOUT SCHEDULE

Mandag: Cardio med intervaller + styrke på beinTirsdag: Cardio med intervaller + styrke på overkroppOnsdag: Langkjøring 60 minutter utendørs jogg.Torsdag: Crossfit team wod.Fredag: Cardio med intervaller + styrke på beinLørdag: Treningsfriii!Søndag: Valgfri cardio.

Dette burde absolutt være overkommelig! Jeg har planer om å bli glad i å løpe igjen, og gleder meg veldig til den dagen det skjer. Akkurat nå er det så tungt at jeg er bombesikker på at jeg skal dø hver eneste gang jeg står på mølla….. Utrolig nok overlever jeg mirakuløst hver eneste gang. Haha! Derfor må jeg bare begynne, og bli litt sprekere for hver dag som går 🙂 Hva skal du trene i dag, og er du med meg på en sporty uke? Jaaaa! Ønsker deg en SUPER start på mandagen

31 kommentarer på “Ukens treningsplan

  1. Trudebr skriver:

    Så flink og sprek du er! Eg hater å jogge sjøl, så prøver å bli flinkere til det. Intervaller hjelper meg, da har eg et mål! 😀 ha en fin dag Kristina! <3

  2. Linda Johansen skriver:

    Så flink! Jeg skal trene rygg og cardio. Skal ta markløft, nedtrekk, strakmark og sittende ro 🙂 Så skal jeg løpe 45 sekunders intervaller. Ha en super dag!

  3. LisaLDN skriver:

    Inspirerande å sjå treningsveka di! Eg har ikkje vore so flink til å gjennomføre øktene mine veka som var, men satser på at denne blir bedre! 🙂 Ha ein fin mandag!

  4. Anonym skriver:

    Misunner deg sånn, spreka! Min døgnrytme er helt snudd på hodet. Når du står opp, så sovner jeg 😂 Så mister treningsmotivasjonen også da, siden jeg liker best å trene tidlig. Slitt med dette i 4-5uker nå og klarer ikke sovne før 😔 What to do, what to do…

  5. Anette skriver:

    Treningsplanen høres veldig bra ut! Tenker å fokusere mer på kondisjon fremover selv, med hovedfokus på å få litt sterkere viljestyrke under intervallene 🙂 lurer derfor på når du skriver intervaller om du da gjør 45×15 ganger 10 da, eller om du varierer?
    Har trent en del tabata selv, da jeg har funnet en spilleliste som forteller meg når jeg skal løpe og når jeg skal ta pause! Legger den ved her jeg, hvis du føler for å prøve det ut! ( er 20 sek på, 10 av x8 – så kjører du så mange du klarer!)
    https://open.spotify.com/user/gustav.skogl/playlist/5sPUleR1xROOyUvw8I8Z1F

  6. Ingeborg skriver:

    Gleder meg til denne uka, for skal endelig få prøvd meg litt på treningssenter, ikke bare hjemme på stuegulvet. Så da blir det sikkert litt løping på mølle for min del også. Lykke til med treningsprogrammet dit 🙂 Det var en god motivasjon til hva jeg skal finne på for slags trening denne uken.

  7. Kristina Andersen skriver:

    Anonym: Nei så kjedelig!! Irriterende når døgnet snur seg feil vei :/ Prøv å hold deg våken i 24 timer, og legg deg 22.00 etter døgningen? Kaaanskje det hjelper 😀

  8. Yngvild skriver:

    Her startet dagen med en times skogstur med hundene. Når jeg har jobbet noen timer blir det en fullkropps styrkeøkt på meg, etterfulgt av HotYoga. Perfekt start på treningsuken 🙂

  9. Sofie fra Nord-Troms skriver:

    Blir så motivert av å lese bloggen din <3
    Har vært en av og på leser i flere år, men i det siste så MÅ jeg lese bloggen din 🙂

  10. Thea skriver:

    Så flink og sprek du er, ha en god uke!
    Her står 4-5 økter på planen, den tyngste på ben er allerede gjennomført 😀

  11. Linn skriver:

    Idag tidlig var jeg på yoga, og senere i kveld skal jeg ta meg 1t cardio (elipse idag pga vondt kne) + styrke på overkroppen 🙂

  12. Anonym skriver:

    Tusen takk for tips om døgning, Kristina. Har dessverre prøvd dette… Er ikke 18 lenger, så merker at å døgne i en alder av 27 er nesten umulig. Haha! 😂 Og de få gangene jeg klarer det, så går det et par dager, så er det tilbake til den dårlige rytmen igjen 😣 Men får vel bare fortsette å prøve

  13. Ingvild skriver:

    Stod på mølla allerede ti på 7 i morrest, og fikk løpt intervaller og trent beina før skolen! Så nå må jeg bare overleve trøtthet resten av dagen og dykke ned i leksebunken haha…

  14. Hanne skriver:

    Du er så utrolig flink og motiverende! Ditt gode humør smitter!
    Ble intervaller og styrke på bein på meg i dag, godt fornøyd med dagens innsats!
    Håper du får en fin uke- det fortjener du 🙂
    Klem!

  15. Tora skriver:

    Skal jogge i dag, just like every day, haha. Jeg er en av de som bare ELSKER å løpe. Ikke sånn løpe intervaller og trene bevisst mot en bedre form, men bare ta på meg joggeskoene, løpe og komme inn igjen med en herlig følelse i kroppen. Det er jo helt fantastisk å jogge helt for seg selv i skogen!
    Synes forresten bloggen din er skikkelig bra, det virker som du har et sunt forhold til kosthold og trening, noe det virker som mange andre «livsstilsbloggere» ikke har… 🙂

  16. Renate skriver:

    Du er så fin og skjønn, Kristina! Lurer på hvilken tighst du har på deg på bilde og hvor har du kjøpt den? 😀

  17. Thea Norman skriver:

    Du er virkelig en inspirerende person :- )
    Min treningsøkt i dag tidlig bestod av en langkjøringsøkt på snaue 50 minutter !
    Ønsker deg en sporty og nydelig uke <3

  18. Renate skriver:

    Tusen takk for svar, Kristina! Du vet vel ikke hva den heter eller modellen? Sliter med å finne gode og svarte tightser.. Ha en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *