Saturday WOD

Har du lyst å kjøre en treningsøkt i dag, som både er effektiv og tung? Da må du prøve denne!

FEELING MOODY – WORK THAT BOOTY

2 km jogg50 hiptrust  50 knebøy  50 kickback 50 reverse hypers  50 utfall2 km jogg

Gjør alt så fort du klarer med god teknikk og riktige vekter tilpasset hva du klarer, med ett minutts pause mellom styrkeøvelsene – før du går over på neste. Her skal du altså bli ferdig med 50 hiptrust, før du går over til kickback. Jeg hadde strikk rundt beina mens jeg gjorde reverse hypers og knebøy, og det må dere virkelig gjøre hvis dere har det tilgjengelig der du trener. Jeg får ekstremt mye bedre kontakt med rumpemuskelen når jeg har strikk som jeg presser ut beina med. Anbefales! I denne økten får du både kondisjonstrening av joggingen, og en super styrkeøkt på rumpe og lår. Fyttikatta, denne sviiiiir!

HAPPY WORKOUT, GUYS!

22 kommentarer på “Saturday WOD

  1. Julie skriver:

    Takk for tips, spreke du! Spørsmål: tar du alle repetisjonene etter hverandre uten pause før du går over på neste øvelse?
    Ha en fin helg videre! 🙂

  2. Kristina Andersen skriver:

    Julie: Ja, riktig. Men jeg deler opp slik 20 knebøy, noen sekunder pause, 20 knebøy, noen sekunder pause, 10 knebøy – ferdig, over på neste 🙂

  3. Camilla skriver:

    Hei! For en tid tilbake reklamerte du for SHAPE UP abonnement.. man skulle få en swix overdel dersom man begynte å abonnere.. vel, et par dager senere lå SHAPE UP i postkassa, men hvor i hel er trøya?? Føler meg lurt av deg 🙁 var pga trøya jeg valgte å abonnere

  4. Anonym skriver:

    Må stadig innom bloggen din😊 den virkelig motiverer meg og blir så utrolig godt humør 😆 skjønn du er.
    Line

  5. Pia marie skriver:

    Hallo du skjønne! Lurer på når innlegget om hjemme øvelser kommer? Er hjemme i perm og har lite peil på hva slags øvelser jeg kan gjøre :p så det ender stortsett i knebøy hveeeer gang. Hihi.

  6. Linselusen skriver:

    Hei! Har fulgt bloggen din så lenge som jeg kan huske og er faktisk den eneste jeg leser fast:) Jeg lurte på, om du ikke allerede har lagt det og jeg ikke har fått det med meg, om du kunne lagt et innlegg om å få igang trenings motivasjonen? For jeg elsker nemlig å trene, er bare så tungt å starte opp igjen.. Hva gjorde du når du først begynte å trene? Har selv endel kilo som må av ser du.. 🙂

  7. Anita skriver:

    Jeg får så innmari vondt i lysken/låret der stanga ligger under hip trust..Har du noen tips til å få mindre vondt, eventuelt tips til riktig plassering av stanga?

  8. Mari skriver:

    Hei kristina 🙂 har ett kjapt spørsmål som jeg håper ddu svarer på! Skal begynne å trene.. er slank, men har litt på sidene som skal bort før sommeren kommer! Ser du drikker energidrikk og lurer på om hvilket er best å kjøpe, bestille?

  9. Martine skriver:

    På det øverste bilde så trodde jeg det var Kourtney, (sitt trenings rom tenkte jeg) Men det var deg gitt.haha. Fina!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *