A little Brunch

I kjent stil ble det ingen middag på meg i dag heller, jeg er som dere vet alt for dårlig på dette. Skulle ønske jeg var en av de som koste meg med å lage mat, men det gjør jeg virkelig ikke. Om jeg lager middag så blir det i full fustrasjon og oppgitthet, noe som egentlig er ganske komisk. Hissigpropp blant grytene jeg da, haha! Så i stedet ble det en stor brunch med masse godt og sunt på dagens meny. Alle mine favoritter on a plate – funker helt supert det også 🙂

MY BRUNCH FAVORITE ..

I dag ble det havrelomper med smashed avokado og røkelaks, dette er så godt! Jeg smasher avokadoen med en gaffel, tar i noen dråper sitron, før jeg tilsetter salt og pepper. Og voila – du har verdens sunneste og beste pålegg! Jeg syns denne kombinasjonen med røkelaks og egg er så sinnsykt god, spiser det flere ganger i uka. Til dessert ble det mager kesam med frukt og bær. Ting som dette går jeg aldri lei – nammis!

9 kommentarer på “A little Brunch

  1. cuskima skriver:

    Fant en ny type pizzabunn laget på byggmel som stekes i stenovn. Tar 5-6 min i ovnen en pakke med 4 i koster 26 kr ca Gullbygg heter den og finnes på COOP butikker.
    Den var knallgod. Eg vet mange er glad i sånn lefse/torillabunn,men det er jo strengt tatt bare fyll ….her ble det pizza i porsjonstørrelse fint å bruke rester fra taco, pasta,pålegg og litt cottage cheese eller annen ost…magisk 🙂
    eg også gjør som du ofte spiser koldtbord til middag……finner frem ting eg elsker og plukker litt av alt….men liker best middag,,,,,både til middag og lunch..og kvelds hahaha :D:D

  2. Anonym skriver:

    Det så godt ut! Jeg er så utrolig dårlig på å lage meg mat, spesielt på dagtid og til frokost. Jeg er hjemme i permisjon med datteren min, og når klokken blir 15, har jeg enda ikke spist.. Kan du ikke lage ett innlegg med sunne og lette frokost/lunsjer? Noe som ikke tar så lang tid, men som er litt mer spennende enn brødskive og salami:p Du ser ut til å spise så mye godt hele tiden 🙂

  3. Eli skriver:

    Dette ser for meg ut som en perfekt middag! Umettede fettsyrer fra fisk og avokado, protein fra egg, og karbohydrat fra lompe og frukt! Digg:)

  4. Ingvild skriver:

    Fant ut at frokostyoghurten med vaniljesmak fra Q smaker minst like godt som vaniljekesamen (vanlig, ikke mager), og innehholder MYE mindre kalorier! Vet du ikke er så opptatt av sånt, men er jo uansett greit å ikke spise unødvendige kalorier heller 🙂
    Ellers ser det utrolig godt ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *