Ukens treningsplan

TODAY WILL BE A GREAT DAY!

Alright mandag, da var du her igjen! Som alltid er jeg superklar. Jeg er så sykt glad for at jeg er en mandagsperson, jeg får nemlig litt vondt av alle som hater så sykt på denne dagen… Jeg sender dere gode tanker, og masse positiv energi! Mandag betyr for meg en ny uke med nye muligheter, som jeg alltid vil gjøre det beste ut av 🙂

– I can because I think I can –

Jeg tenkte å starte mandagen med å dele ukens treningsplan med dere. Hvis dere ønsker, kan jeg gjøre dette fast hver mandag fremover? Gi meg gjerne tilbakemeldinger på om det er noe dere har lyst til 🙂 Denne uken blir det mye fokus på cardio, fordi jeg gjerne vil få opp kondisjonen min igjen. Ellers blir det selvfølgelig crossfit også, ingen uke uten! Har du lagt en plan for øktene dine denne uken? Anbefaler deg virkelig å gjøre det! Det er alltid kjekt å ha en plan man skal forholde seg til så godt som det er mulig. Ønsker deg en fin start på den nye uken! Make the best of it

15 kommentarer

  1. Hanne Mjåseth

    Så sporty og fresh du ser ut! Ser ut som om du har en god treningsuke framfor deg 🙂 Her blir det pyramideintervaller på mølla i dag! Grugleder meg 😛

  2. Kristina Andersen

    Hanne Mjåseth: Heia deg, Hanne!! Er sikker på at du klarer det LETT 😀

  3. Hadde vært gøy om du la ut treningsplanen din hver mandag ja! 🙂 På 50 min cardio, går du i høyt tempo eller jogger/løper du? 🙂

  4. LisaLDN

    Synes virkelig du skal fortsette med dette! Blir so inspirert av ‘mandagsinnlegga’ dine, og enda meir av treningsgleden din! 🙂

  5. Kristina Andersen

    Maren: Jeg powerwalker gjerne med 6,5 i fart og 7 i stigning 🙂 I blant jogger jeg også, kjenner litt ann på formen 🙂

  6. ja, gjerne fortsett med å dele treningsplanene dine! Og kan du ikke skrive litt mer om crossfit og øktene? Og dele team WOD-øktene? Ha en fin dag!

  7. Kristina Andersen

    Anonym: Jepp, så ofte jeg bare klarer 🙂

  8. Gjerne fortsett med det! 😊

  9. Ingebjørg

    Hvordan/hvor har du laget den planen? 🙂

  10. Du er så flink! Må si det er veldig forfriskende/inspirerende å se at du trener, men også koser deg med god mat i blant. At Mcdonalds eller litt ekstra godt til kaffe´en er innafor det også!! Er alt for mange som bare fronter sunt hele tiden, men balance is key 🙂 fortsett slik! <3

  11. Katrine

    Hei! Er ikke en bedreviter av noe slag, men tenker du på at restitusjon er like viktig som selve treningen? Nå vet ikke jeg hvilke deler av kroppen du trener hvilken dag – men det fremstår som du trener både over/under hver dag? Selv har jeg løping – overkropp – underkropp og så fri før jeg kjører samme reglen igjen. Det er fordi at musklene skal få nok tid til å hente seg inn igjen før neste økt. Nå trener jeg relativt tungt så kan jo være at øktene dine er lettere slik at du henter deg inn raskere da 🙂

  12. viviann skarveland

    hvordan lager du den planen der ?

  13. Kristina Andersen

    vivimariella: Satt den sammen i Picasa 🙂

  14. viviann skarveland

    okei .

  15. Hei! Kan du forklare hvordan team wod fungerer? 🙂 har ikke helt skjønt det…

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *