Back in the game

Pjuuuuh, jeg er så sliten! Men på en skikkelig digg måte 🙂 I dag var jeg endelig tilbake på MultiFit, og herregud – jeg bare elsker det. Det er så vanvittig gøy og rått at jeg har nesten ikke ord! Det var Alejandro som trente oss i dag, og han gjorde det like bra som alltid. Tommel opp for flinke trenere! Litt sykt å tenke på at jeg har gått fra å løfte 110 kilo i knebøy, til å slite med 60 kilo – så det er ingen tvil om at kroppen min har blitt nedbrutt de siste månedene. Men nå skal ting bygges opp igjen, og det er så ufattelig digg å være back in the game!

Nå skal jeg koke meg havregrøt til kveldsmat og ligge rett ut resten av kvelden. Hver eneste muskel i kroppen min rister, så det betyr bare en ting – jeg trente hardt nok i kveld og gjorde en god jobb. Akkurat slik jeg liker det! Tone kommer kanskje på overnatting til meg, så da blir det sleepover også med bestejenta mi! Har dere hatt en fin tirsdag? ♥

23 kommentarer

  1. nettothoughts

    Du ser irriterende pen ut når du trener. HAha, flinka!

  2. Ååå Kristina, du er så herlig 🙂

    Kos deg videre ikveld!

  3. Flink!:)

    Er thigtsen din fra nike? Evt hvor har du kjøpt den da?:)

  4. så flink du er 🙂

    har du peiling på om det er «smart» å spise havregrøt etter trening om man vil ned i fettprosent? 🙂 du er stooor inspirasjon!!

  5. Daniella

    Flinkingen! Stå på!

  6. Kristina Andersen

    marthe: Trening fører til tap av karbohydrater og væske, så det er viktig at kroppen så raskt som mulig får tilført næringsstoffer slik at restitusjonen din blir optimal 🙂 Mitt måltid etter trening består av mat og drikke med relativt høyt karbohydratinnhold, moderat proteininnhold og godt med væske. Viktig å gi kroppen det den trenger etter en hard økt 🙂

  7. Kristina Andersen

    Anonym: Jepp, det er den. Kjøpte den i Bergen på en eller annen butikk jeg ikke husker navnet på :/

  8. Kristina Andersen

    nettothoughts: HAHA!! <3

  9. ingvild

    SØTA!!! <3

    Har du tenkt å gjøre noe mer med håret ditt eller er prosjektet ditt over nå og du er fornøyd? 🙂

    Syns det var så utrolig kult av deg å endelig gjøre noe med håret!! Har selv naturlig blondt hår, så vurderer sterkt å gjøre det samme som deg nå 😛 Den lyse etterveksten er ikke sææærlig pen 😛

  10. Kristina Andersen

    ingvild: Jeg er ikke ferdig med fargen enda, skal til frisøren igjen i morgen. Vi får se hvordan det blir til slutt, haha 🙂 Gøy med en forandring etter å ha vært mørk i alle år!

  11. Har du tenkt på å kanskje utdanne deg til personelig trener? Siden du er såpass interissert i både trening,kosthold og livsstil tror jeg det hadde passet deg perfekt. Så har du på en måte en utdanning og jobb ved siden av bloggen og som du kan falle tilbake på. Kan kanskje være litt deilig å ha noe annet å gjøre enn bare blogg og bloggrelaterte ting også?

  12. Kristina Andersen

    Trine: Jeg har faktisk vurdert å utdanne meg til PT, det hadde vært utrolig moro. Vi får se hva jeg bestemmer meg for i løpet av året, det er i hvert fall noe som frister veldig 🙂

  13. Gøy å se at du er på plass på trening igjen 🙂 Du er så flink! Digger tightsen din, sykt kul! 🙂 nike har sååå mye bra treningstøy 🙂 110 i knebøy er vilt, kjører du «ass to the grass» da, eller ikke så dypt? Jeg er kjempe sterk i markløft, men sliter litt med knebøy, løfter 75 kg der bare, men det kommer seg 🙂

  14. Det at du har gått ned så mye i vekt på øvelsene kan vel også ha noe å gjøre med at teknikken er skikkelig på plass?:) Husker tilbake på den videoen du la ut her for ett år siden eller no, der du trente diverse bein og underkropp.. Der fikk du jo mye kritikk for feil teknikk og at du ikke mestret alle øvelsene så bra som du burde. Så det er bare bra du heller fokuserer på rett teknikk og kontakt med musklene framfor å skulle løfte tyngst mulig. Heller 60kg dyyyype squats kontra 100kg der du ikke går under 90grader.

  15. animablu

    Jeg har vært på skolen store deler av dagen/ettermiddagen, så det var ekstra godt å komme hjem, slenge på seg treningstøy og kjøre en omgang yoga meltdown før jeg lagde kveldsmat og slappet av med en episode Sherlock. Tirsdag etter min smak 🙂

  16. Så kjekt å se at du er back in the game Kristina! Gleder meg til å se utviklingen din fremover og krysser alt jeg har for at du ikke går på en ny smell! Klem <3

  17. åh, har du tatovering? 😀 mulig jeg er en litt «uoppmerksom bloggleser», men er den ny?

  18. Hege omdal

    Flink du er vennen <333

  19. Charlotte Tunes

    Du er absolutt en av mine største motivasjoner for å komme i gang med en sunnere og bedre hverdag for meg selv. Det å være positiv er ikke alltid lett, men det hjelper absolutt å gå innpå bloggen din. Du er så flott! 🙂

  20. Solveig

    Sikkert godt å komme i gang igjen! 🙂 Bare ikke tren FOR hardt så du går på en smell med en gang..

  21. JA!! PT burde du særiøst vurdere. Jeg synes du er et veldig godt forbilde, du er sterk og har en sunn kropp. I tillegg har du vist at det er viktig og lytte til kroppen når den sier i fra. Jeg hadde en PT tidligere som jeg måtte bytte, rett og slett fordi hun ikke klarte forstå at jeg ikke hadde «sommerkroppen 2014» osv til mål. Det er mange PT’er ute og går nå for tiden, men dessverre er det få som har hele pakka. Det tror jeg du kan ha 😉

  22. Sunnere hverdag

    Herlig å være tilbake i trening igjen 😀 MultiFit høres veldig gøy ut!

  23. 110kg bøy = Video or it didn’t happen.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *